PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 12 | 51--55
Tytuł artykułu

Relacje z klientem w e-biznesie (cz. II)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autora, e-biznes można określić jako sposób kreacji w przedsiębiorstwie, w którym zastosowanie internetu i technologii teleinformatycznych odgrywa kluczową rolę. Pyta on, czy taki sposób funkcjonowania przedsiębiorstwa wnosi coś nowego w zakresie relacji z klientami? Odpowiedź na pytanie o innowacyjność w relacjach z klientami w e-biznesie, o rozstrzygnięcie, czy kontakty te są rzeczywiście odmienne niż tradycyjne, czy tylko stwarzają taki pozór, może przynieść jedynie dogłębna analiza ich głównych cech. Autor dwie z nich - wirtualizację produktu oraz indywidualizację oferowanej kompozycji wartości do preferencji klienta lub użytkownika - szczegółowo omówił w „Marketingu w Praktyce" nr 8. Przedmiotem jego rozważań w tym numerze są kolejne cechy charakterystyczne dla e-biznesowych relacji.
Rocznik
Numer
Strony
51--55
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000109876771

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.