PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 12 | 25--29
Tytuł artykułu

Satysfakcja klienta jako wyznacznik konkurencyjności przedsiębiorstw

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule został rozważony problem satysfakcji klientów, który w realiach gospodarczych naszego kraju nabiera szczególnego znaczenia. Chodzi tutaj nie tylko o jednorazowe zainteresowanie nabywców danymi ofertami lecz o zapewnienie im wyjątkowo korzystnych wręcz unikalnych warunków sprawiających, że klient czy nabywca zaczyna firmę traktować jako sobie bliską, wiążąc możliwości zaspokojenia swoich potrzeb, pragnień, oczekiwań i dążeń, przynajmniej przez pewien okres, przede wszystkim z daną jednostką.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
25--29
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000110636260

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.