PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 1092 Zmiana warunkiem sukcesu : przeobrażenia metod i praktyk zarządzania | 217--226
Tytuł artykułu

Wybrane nowoczesne formy i narzędzia zarządzania marketingowego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Chosen Modern Forms and Tools of the Marketing Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie nowoczesnych form i narzędzi marketingu. Autor charakteryzuje marketing globalny, corporate identity, lobbing internetowy, ukryty marketing, Customer Relationship Management (CRM), contact center i Customer Experience Management (CEM).
EN
In this article an author underlines the need of using the modem forms and tools of the marketing management. Basing on their main attitudes of the described subjects, author presents: global marketing, how to create corporate identity and the value for the clients, lobbying in the Internet network, hidden marketing, CRM (Customer Relationship Management), Contact Centre and the CEM (Customer Experience Management). On the end of this article an author has described the attitudes ot the marketing manager. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Bernacik M. (2004), CEM - nowy wymiar orientacji na klienta, "Modern Marketing", nr 1.
  • Chapman D., Kozielski R. (2004), Marketing oparty na wiedzy, "Marketing w Praktyce", nr 3.
  • Cyganek M. (2004), Lojalny, bo dobrze obsłużony, "Marketing w Praktyce", nr 7.
  • Koźmiński A.K. (2004), Zarządzanie w warunkach niepewności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Maciorowski A. (2004), Lobbing rośnie w siłę, "Marketing w Praktyce", nr 3.
  • Michalik P. (2004), Źródła lojalności, "Marketing w Praktyce", nr 4.
  • Nikodemska-Wołowik A.M. (2005), Corporate identity - wizja czy badania? , "Marketing w Praktyce", nr 1.
  • Nikodemska-Wołowik A.M. (2004), Zabłysnąć wizerunkiem firmy, "Marketing w Praktyce", nr 12.
  • Ukryty marketing (2005), "Zarządzanie na Świecie", nr 4.
  • Yip G.S. (2003), Strategia globalna, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000110801242

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.