PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 12 | 58--64
Tytuł artykułu

Relacje z klientem - e-marketing

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Customer relations - E-marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przy projektowaniu treści marketingowych trzeba uwzględnić, w jaki sposób zostaną one dostarczone użytkownikom. Przedmiotem artykułu jest charakterystyka darmowego systemu e-learningowego LAMS (Learning Activity Management System), który powstał w Uniwersytecie Macquarie w Sydney. Omówiono słabe i mocne strony systemu oraz jego zastosowanie w e-marketingu. (abstrakt oryginalny)
EN
While designing marketing message, the way of its communication to the user must be taken into consideration. The article focuses on free of charge e-learning system LAMS (Learning Activity Management System) created at the Macquarie University in Sydney. Strengths and weaknesses of this system application for e-marketing purposes is discussed in the paper. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
58--64
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000110850119

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.