PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 1092 Zmiana warunkiem sukcesu : przeobrażenia metod i praktyk zarządzania | 246--252
Tytuł artykułu

Znaczenie nauczania hybrydowego w procesach zarządzania organizacji opartej na wiedzy

Warianty tytułu
Signification of Blended Learning in Knowledge Based Organizations Management Processes
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Proces tworzenia zintegrowanych, hybrydowych systemów nauczania i zarządzania wiedzą znajduje się obecnie w trakcie rozwoju. Autorzy zwracają uwagę na znaczenie i możliwości, jakie niesie ze sobą ta forma nabywania kompetencji, kreowania wiedzy i nauczania w organizacji.
EN
Article is a attempt to show a Blended Learning as contemporary tool with is very important in contemporary organization. There is an argument placed, that the blended learning led in a systematic way, may essentially conduce to processes improving. These processes are connected with education and many other elements of contemporary organization. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Fazlagić A. (2004), Gospodarka oparta na wiedzy - nowy kontekst dla zarządzania zasobami ludzkimi, Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, "Zarządzanie Zasobami Ludzkimi", nr 6/4, Warszawa.
  • Grudzewski W., Hejduk I. (2005), Zarządzanie wiedzą w organizacjach, "E-mentor", nr 1 (8), SGH, Warszawa.
  • Kapp K. M., McKeague C. (2002), Blended Learning for Compliance Training Success, EduNeering, Princeton, New Jersey.
  • Martyniak Z. (1996), Organizacja i zarządzanie. 60 problemów teorii i praktyki, Antykwa, Kluczbork.
  • Marsh J., Drexler P. (2001), How to Design Effective Blended Learning, brandon-hall.com, Sunnyvale.
  • Nichols M. (2001), Teaching for Learning, Palmerston North, TrainInc.co., Nowa Zelandia.
  • Perechuda K. (red.), (2000), Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości. Koncepcje, modele, metody, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa.
  • Płoszajski P. (2004), Modele zarządzania organizacjami na przełomie XII wieku, materiały SGH, Katedra Teorii i Zarządzania, Warszawa.
  • Singh H. (2003), Building Effective Blended Learning Programs, "Issue of Educational Technology" , vol. 43, nr 6.
  • Sveiby K.S. (2005), Dziesięć sposobów oddziaływania wiedzy na tworzenie wartości, "E-mentor", nr 2 (9), SGH, Warszawa.
  • Szomburg J. (2003), Biała księga 2003. Polska wobec Strategii Lizbońskiej, Polskie Forum Strategii Lizbońskiej, część I, Gdańsk-Warszawa.
  • The Transatlantic Blended Learning Survey (Research 2004), Balance Learning Ltd.
  • Thorne K. (2003), Blended Learning - How to Integrate Online and Traditional Learning, Kogan Page Limited, London.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000110857340

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.