PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 1074 Gospodarka turystyczna : turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji w Europie : euroregionalizacja, konkurencyjność, marketing | 201--210
Tytuł artykułu

Promocja Polski na międzynarodowym rynku turystycznym

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Promotion of Poland at an International Tourism Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono działania promocyjne Polskiej Organizacji Turystycznej na rynkach zagranicznych oraz przeprowadzono analizę porównawczą określonych aspektów działalności promocyjnej wybranych Narodowych Organizacji Turystycznych, działających w krajach europejskich. Zaprezentowano także badania dotyczące obecnego wizerunku Polski w Europie.
EN
The promotion of Poland at an international arena is carried out by many institutions, among others by the Ministry of Culture, the Ministry of Foreign Affairs, the Ministry of Economy and the Polish Tourist Organization. The hereby article presents the diagnosis of promotional activities, POT, at the foreign markets, as well as the comparative analysis of defined aspects of promotional activities , referring to the selected National Tourist Organizations in Europe. So far, no consistent system (comprising an overall concept, coordination and control, transparent division of competencies and responsibilities within the framework of the carried out activities, as well as financing mechanisms) has been constructed, which would account for marketing communication in Poland, as an attractive country at the international tourism market. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • [1] Informacja o rynkach zagranicznych objętych promocją POT, POT, Warszawa 2004, za: Statistik Austria, Dr. P. Lalmer, Direktion Raumwirtschaft, Wiedeń 2004 i Ufficio Italiano dei Cambi.
  • [2] Informacje Ministerstwa Gospodarki i Pracy, www.mg.gov.pl
  • [3] Kruczek Z., Walas B., Promocja i informacja turystyczna, Proksenia, Kraków 2004.
  • [4] Prylińska M., Kreowanie wizerunku turystycznego Polski w świadomości mieszkańców Unii Europejskiej, [w:] Markowe produkty turystyczne, red. A. Panasiuk, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2004.
  • [5] Turystyka w gminie i powiecie, red. A. Gordon, POT, Warszawa 2003.
  • [6] www.imp.org.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000111061737

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.