PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 2 | 80--81
Tytuł artykułu

Oferta luksusowa i ekonomiczna

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Strategia zarządzania polegająca na bipolaryzacji, czyli dzieleniu oferty na dwa segmenty: luksusowy i ekonomiczny, oparty na prostej ofercie i niskich cenach, pozwala zwiększać udział w rynku i przyczynia się do sukcesywnej rewolucjonizacji coraz to nowych branż. Sama koncepcja ma już ponad pół wieku - narodziła się ona w 1951 r. w firmie Ikea.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
80--81
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000111289508

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.