PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 6 | z. 5 | 95--99
Tytuł artykułu

Zastosowanie wywiadu kwestionariuszowego w ekonomicznych badaniach mikro- i małych przedsiębiorstw (możliwości i ograniczenia)

Autorzy
Warianty tytułu
Title of The Paper: Application Of Questionnaire Interview To Economic Research On Small Business (Means And Limitations)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule autor dzieli się refleksą nad możliwościami i ograniczeniami zastosowania wywiadu kwestionariuszowego, jako techniki gromadzenia danych aplikowanej w badaniach zjawisk społecznych, do poznawania sfery życia ekonomicznego.
EN
The findings of author 's research on small business are as follow. The questionnaire interview as a tool for gathering data is more effective when respondents are chosen by way of combing random route and portion selection. Good results in exploration of small business can be achieved by creating questions in questionnaire based on index method. (original abstract)
Rocznik
Tom
6
Numer
Strony
95--99
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Astebro Т., Bernhardt I. (2003): Start - up financing, owner characteristics, and survival. Journal of Economics & Business, nr 55, s.303-319.
  • Blaug M. (1994): Teoria ekonomii. Ujęcie retrospektywne. PWN, Warszawa, s. 29.
  • Dębniewski G., Hryciuk R. (2002): Makroekonomia. Wybrane problemy. Wyd. UWM, Olsztyn, s. 19 i n.
  • Fowler Jr F.J. (1988): Survey research methods. Wyd. Sage Publications, Newbury Park - London - Delhi, 105-106.
  • Kinast A., Liikanen E. (2002): Europejski sondaż 2002. Wyd. Grant Thornton, Warszawa, i in.
  • Kula W. (1983): Historia, zacofanie, rozwój. Wyd. Czytelnik, Warszawa, 22.
  • Lea S.E.G., Tarpy R.M., Webley P. (1987): The individual in the economy. A textbook of economic psychology. Wyd. University Press, Cambridge, 20.
  • Lutyńska K. (1984): Wywiad kwestionariuszowy. Przygotowanie i sprawdzanie narzędzia badawczego. Wyd. Ossolineum, Wrocław - Warszawa - Kraków - Gdańsk - Łódź, 109.
  • Monette D.R., Sullivan T. J., DeJong C. R. (1990): Applied social research. Wyd. Holt Rinehart and Winston, Inc., Chicago - San Francisco - Philadelphia, 132.
  • Morawski W. (2001): Socjologia ekonomiczna. Problemy, teoria, empiria. PWN, Warszawa, 11 i n.
  • Nowak S. (1965): Studia z metodologii nauk społecznych. PWN, Warszawa, 287-320.
  • Sawiński Z. (2000): Metody doboru respondenta. [W:] Podręcznik ankietera. Praca pod red. Z. Sawińskiego, P. B. Sztabińskiego, F. Sztabińskiego. Wyd. IFiS PAN, Warszawa, 85.
  • Sztabiński P.B. (2000): Aranżacja sytuacji wywiadu. [W:] Podręcznik ankietera. Praca pod red. Z. Sawińskiego, P. B. Sztabińskiego, F. Sztabińskiego. Wyd. IFiS PAN, Warszawa, 133-148.
  • Sztabiński P.B. (1997): Ankieterzy i ich respondenci. Wyd. IFiS PAN, Warszawa, 14 i n.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000111869193

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.