PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 7 | 101--113
Tytuł artykułu

Wykorzystywanie działań Below the line (BTL) w procesie budowania lojalności klienta

Warianty tytułu
Below-the-Line Promotion in Loyalty of Client Building Process.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Działania Below The Line stanowią bardzo skuteczną formę promocji. Mimo, iż znajdują one swoich przeciwników, liczba firm decydujących się na ich stosowanie rośnie z roku na rok. W artykule zdefiniowano pojęcie działań Below the line, opisano ich rozwój oraz instrumenty w nich wykorzystywane. Przedstawiono również proces budowania lojalności klienta oraz scharakteryzowano dwa instrumenty działań BTL: kluby konsumenckie i wydarzenia marketingowe (marketing events).
EN
Below-the-line promotion is very effective form of promotion. In this article idea of Below-the-line promotion was defined, theirs development and instruments which are used in below-the-line promotion were described. Also loyalty of client building process was presented together with marketing events and consumer's clubs.(KZ)
Rocznik
Numer
Strony
101--113
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Czupryna K.: Szansa dla BTL. "Media i Marketing Polska", 1999, nr 21.
  • Czupryna K.: Event Marketing. "Media I Marketing Polska", 1999, nr 15.
  • Daj im prezent. "Marketing Serwis", 1999, nr 11.
  • Hendler A.: Promocja z dala od mass mediów. "Businessman Magazine", dod. "Rynek Reklamy w Polsce", cz. I, styczeń 1999.
  • Kasperska B., Mruk H., Wydarzenia marketingowe. "Marketing w Praktyce", 2001, 2.
  • Kall J.: Promocja Sprzedaży, czyli jak sprzedać więcej. Warszawa, Businessman Book, 1998.
  • Otffinowski J.: Listy od Misia. "Marketing Serwis", 1999, nr 11.
  • Otffinowski J.: Bonusy 2000. "Marketing Serwis", 1999, nr 12.
  • Otffinowski J.: Po szczeblach drabiny lojalności. "Marketing Serwis", 1999, nr 6.
  • Otto J.: Marketing bezpośredni, czyli jak zaprzyjaźnić się z klientem. Warszawa, Businessman Press, 1994.
  • Pepsi w centrach. "Media i Marketing Polska", 2000, nr 22.
  • Prezes Zarządu Agencji Olgilvy One: Jest na dobre. No więc jest naprawdę. "Marketing Polska", 1999, nr 17.
  • Romanowska J.: Perły i wieprze. "Marketing Serwis", 2000, nr 7/8.
  • Szeszycka I.: Dialog z klientem. "Marketing w Praktyce", 1999, 2.
  • Stepień J., Wygnański T.: Obok kreski. "Media i Marketing Polska", 1999. nr 16.
  • Styczek J.: Era Stokrotki. "Marketing Serwis", 1999, nr 12.
  • Styczek D.: Lojalność wciąż do zdobycia. "Marketing Serwis", 2000, 3.
  • Styczek D.: Z wycieczką po konsumenta. "Marketing Serwis", 2000, nr 7/8.
  • http://masterplan.com.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000112689785

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.