PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 6 | 51--54
Tytuł artykułu

Czynniki wpływające na decyzje zakupowe nabywców

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autorki, poszczególne przyczyny mają różne znaczenie w procesie zakupu. Każda cecha produktu jest przez nabywcę ważona pod względem swego znaczenia lub tego, na ile jest pożądana. W zależności od rodzaju produktu oceny te mogą się dość znacznie od siebie różnić. Przy zakupie poszczególnych produktów konsumenci najczęściej stosują różne kryteria. Wpływ poszczególnych czynników na podejmowanie decyzji zakupu zaprezentowano na przykładzie konsumentów z gospodarstw ludzi młodych, prowadzących samodzielne gospodarstwo domowe, tzn. takich, w których głowa gospodarstwa domowego ma nie więcej niż 35 lat. Gospodarstwa ludzi młodych stanowią dużą grupę — według Narodowego Spisu Powszechnego z 2002 r. jest to blisko co piąte gospodarstwo w Polsce.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
51--54
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • L. Garbarski, Zrozumieć nabywcę, PWE, Warszawa 1994, s. 42.
  • F. Misiąg, Zachowania nabywców, w: Podstawy marketingu, pod red. J. Pindakiewicza, SGH, Warszawa 1997, s. 53.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000112979309

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.