PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 6 | 68--69
Tytuł artykułu

Siła wrażenia

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W dobie szybkiego przepływu informacji i ostrej konkurencji rynkowej czynnikiem wyróżniającym przedsiębiorstwo stał się wizerunek. Coraz częściej przy podjęciu decyzji o dokonaniu zakupu kierujemy się opiniami o firmie. Sprawdzamy jakość obsługi. Zwracamy uwagę na kulturę osobistą, poziom kompetencji i wygląd pracowników. Najstaranniej zaplanowana strategia marketingowa nie odniesie skutku, jeżeli pracownicy nie będą odpowiednia traktować klientów.
Rocznik
Numer
Strony
68--69
Opis fizyczny
Bibliografia
  • M. Kliniewicz, P. Goździewicz, "Nie zapominajmy o oddziale!", "Brief. Pierwszy magazyn marketingu i sprzedaży", Wydawnictwo AdPress, nr 74, listopad 2005.
  • G. LeBlans, N. Nguyen, "Cues used by customers evaluating corporate image in service firms", "International Journal of Service Industry Management", 1996, tom 7, s. 48.
  • K. Wojcik, "Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem", Wydawnictwo Placet, Warszawa 2005, s. 139.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000112980021

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.