Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka pisze, że chwyt w postaci zatrudnienia do reklamy produktu gwiazdy jest prosty, ale skuteczny. Sławne osobistości mają duży potencjał wpływu na postawy i zachowania nabywców i przyczyniają się do zwiększenia świadomości i rozpoznawalności marki. Toteż osoby znane z telewizji i radia, gwiazdy muzyki, sportu i uznani eksperci w danej dziedzinie często rekomendują produkty, zachęcając do ich zakupu. Wykorzystanie ich rekomendacji, zwłaszcza przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek, może zdecydowanie przyczynić się do poprawy zapamiętywania reklamy, wzmocnienia wizerunku marki i lepszego kojarzenia przez nabywców produktów. W krajach wysoko rozwiniętych strategia celebrity endorsement jest często stosowana. Reklamy z udziałem znanych, sławnych osób stanowią około 20 proc. wszystkich nadawanych.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113006356