PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 1 | 40--42
Tytuł artykułu

Co wpływa na percepcję sklepów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Komunikacja sieci supermarketów i hipermarketów z klientami bazuje często na prostych przekazach reklamowych odwołujących się do atrakcyjności cen i asortymentu. Polacy mają jednak, według autorów, względem sieci handlowych także określone oczekiwania pozacenowe. Wartości, które najbardziej cenią w sieciach handlowych, są pochodną charakteru relacji łączącej je z konsumentami. Z punktu widzenia PR czy reklamy nie należy niestety zbytnio liczyć, że trafne okażą się wysublimowane strategie podkreślające zaangażowanie sieci w ekologię czy dobre relacje z kontrahentami. Wyniki badań jednoznacznie wskazują, że pozacenowe atrybuty wymarzonej sieci super-i hipermarketów mają związek przede wszystkim z korzyściami odnoszonymi przez klientów.
Rocznik
Numer
Strony
40--42
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113006511

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.