Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Komunikacja sieci supermarketów i hipermarketów z klientami bazuje często na prostych przekazach reklamowych odwołujących się do atrakcyjności cen i asortymentu. Polacy mają jednak, według autorów, względem sieci handlowych także określone oczekiwania pozacenowe. Wartości, które najbardziej cenią w sieciach handlowych, są pochodną charakteru relacji łączącej je z konsumentami. Z punktu widzenia PR czy reklamy nie należy niestety zbytnio liczyć, że trafne okażą się wysublimowane strategie podkreślające zaangażowanie sieci w ekologię czy dobre relacje z kontrahentami. Wyniki badań jednoznacznie wskazują, że pozacenowe atrybuty wymarzonej sieci super-i hipermarketów mają związek przede wszystkim z korzyściami odnoszonymi przez klientów.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113006511