PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 1 | 48--50
Tytuł artykułu

Strategie konsolidacji producentów żywności

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autorki, na polskim rynku FMCG postępuje konsolidacja. Nie chodzi jej tylko o połączenia i uszczuplanie portfela marek międzynarodowych koncernów, ale także o redukcję firm operujących w kanałach dystrybucji (i nowoczesnym, i w tradycyjnym). Konsolidacja kapitału pociąga za sobą spadek liczby rynkowych graczy. Taka sytuacja jest nie lada wyzwaniem dla polskich producentów, którzy musza poszukiwać nowych strategii rynkowych, by skutecznie konkurować z markami międzynarodowymi. Polskie przedsiębiorstwa decydują się bardzo często na wzrost swoich działów w rynku przez konsolidację.
Rocznik
Numer
Strony
48--50
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113092027

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.