PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 1 | 52--55
Tytuł artykułu

Klient cudzoziemiec

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor pisze, że przyjeżdżający do Polski obcokrajowcy stanowią potężną siłę nabywczą. Mogą zostawić w krajowych przedsiębiorstwach mnóstwo pieniędzy lub zabrać je z powrotem do swoich macierzystych krajów. Nie chodzi tu tylko o wielkie transakcje realizowane na międzynarodowych rynkach przemysłowych, lecz o miliony drobniejszych zakupów dokonywanych podczas podróży służbowych, turystycznych, tranzytowych itd. Większość polskich przedsiębiorców nie posiada odpowiednich kwalifikacji ani wiedzy do obsługi tej kategorii klientów. Przeciętny sprzedawca nie zadaje sobie trudu, aby ich lepiej poznać i zrozumieć. W ten sposób bezpowrotnie traci wiele zyskownych możliwości zbytu swoich produktów i usług. Warto odwrócić te niekorzystne tendencje, zważywszy że od kilku lat liczba cudzoziemców odwiedzających nasz kraj ciągle wzrasta.
Rocznik
Numer
Strony
52--55
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Instytut Turystyki. Warszawa 2006. Komunikaty z badań, www.intur.com.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113092069

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.