PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 1 | 60--63
Tytuł artykułu

Łączenie wskaźników marketingowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor twierdzi, że choć potencjalnych źródeł informacji jest coraz więcej, to często po prostu brakuje czasu na ich rzetelną analizę i interpretację. Nawet jeśli udaje się wykorzystywać część danych, np. zgromadzonych w systemach CRM, to jednak nie posiadamy narzędzi do integrowania informacji z różnych źródeł, do wyciągania wniosków i wdrażania konkretnych działań w życie. W pewnym stopniu może w tym pomóc wykorzystanie odpowiednich wskaźników marketingowych, jak jednak wskazuje doświadczenie - ważniejsze od analizy pojedynczych parametrów jest ich łączenie w jeden system.
Rocznik
Numer
Strony
60--63
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113092265

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.