PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 1 | 68--70
Tytuł artykułu

Telemarketing - zdobywanie uwagi klienta

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka podkreśla, że sprzedawca musi mieć pełną świadomość sprzedawanej rzeczy. W przypadku telemarketingu, w oczach klienta towar jest automatycznie utożsamiany ze sprzedającym. Ważnym elementem w zrozumieniu wagi i rangi produktu jest wiara sprzedającego w ten rekomendowany przez siebie produkt oraz umiejętność postawienia się w sytuacji kupującego ze słuchawką przy uchu. Należy wiedzieć, co może dać produkt posiadaczowi, jakie może mu przynieść wymierne korzyści. Trzeba wykazać klientowi potrzebę posiadania produktu, nawet w sytuacji przesunięcia tej potrzeby w czasie. A kluczem do sukcesu jest wiara w produkt.
Rocznik
Numer
Strony
68--70
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113105148

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.