Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zdaniem autora, największym potencjałem każdego przedsiębiorstwa są odpowiednio wyszkoleni, dobrze motywowani i pracujący w przyjaznej atmosferze handlowcy. O ile zarząd właściwie traktuje personel, tzn. docenia jego kwalifikacje zawodowe, szanuje godność podwładnych i dowartościowuje ich, to nie tylko, że ułatwia w ten sposób proces komunikacji wewnętrznej w firmie, ale i zwiększa w sposób zasadniczy efektywność pracy. Ludzie, o ile pracują w odpowiedniej atmosferze, skłonni są do nieporównywalnie większego wysiłku zawodowego. Współpracując ze sobą, mogą tworzyć efekt synergii. Takie traktowanie personelu obsługującego klientów ma bardzo racjonalne podłoże, bowiem dobry i aktywny personel jest w stanie nie tylko dynamicznie sprzedawać, ale i tworzyć dodatkowe trudno wymierne walory (komfort zakupów, image firmy, bezpieczeństwo udanych zakupów), które podnoszą wartość produktu.
Twórcy
autor
Bibliografia
- Jacek St. Ławicki, Marketing sukcesu, Difin, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113149231