PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 1 | 90--93
Tytuł artykułu

Personel - ważniejszy od klientów?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autora, największym potencjałem każdego przedsiębiorstwa są odpowiednio wyszkoleni, dobrze motywowani i pracujący w przyjaznej atmosferze handlowcy. O ile zarząd właściwie traktuje personel, tzn. docenia jego kwalifikacje zawodowe, szanuje godność podwładnych i dowartościowuje ich, to nie tylko, że ułatwia w ten sposób proces komunikacji wewnętrznej w firmie, ale i zwiększa w sposób zasadniczy efektywność pracy. Ludzie, o ile pracują w odpowiedniej atmosferze, skłonni są do nieporównywalnie większego wysiłku zawodowego. Współpracując ze sobą, mogą tworzyć efekt synergii. Takie traktowanie personelu obsługującego klientów ma bardzo racjonalne podłoże, bowiem dobry i aktywny personel jest w stanie nie tylko dynamicznie sprzedawać, ale i tworzyć dodatkowe trudno wymierne walory (komfort zakupów, image firmy, bezpieczeństwo udanych zakupów), które podnoszą wartość produktu.
Rocznik
Numer
Strony
90--93
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Jacek St. Ławicki, Marketing sukcesu, Difin, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113149231

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.