PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 4 | 77--88
Tytuł artykułu

Marketingowe aspekty przygotowania producentów rolnych do integracji z Unią Europejską

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Aspects of Preparing Agricultural Manufactures to Integration with the European Union.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przystąpienie Polski do Unii Europejskiej tworzy nową sytuację gospodarczą. Jej przejawem w rolnictwie będzie wzrost podaży artykułów rolnych na rynku oraz zaostrzenie konkurencji jakościowej. W artykule przedstawiono warunki przyłączenia Polski do UE oraz instrumenty marketingowe stosowane na rynku rolnym
EN
The integration of Poland into the European Union makes new economic situation. As a result of this situation supply of agricultural goods on the market will increase. In this article conditions of Poland accession to the EU were presented together with marketing instruments which are used in the agricultural market.
Rocznik
Numer
Strony
77--88
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Bachmann K., Odwracanie wiejskiego kota ogonem. Rzeczpospolita z 16 listopada 1998, s. 8.
  • Boss-Export-Import 1999 nr 17, s. 16.
  • Halamska M.: Rolnictwo Unii Europejskiej. Wieś i Rolnictwo 1998, nr 2, s. 112.
  • Perspektywy rolnictwa EWG w 1992 roku /konferencja w Perth
  • Szot E., Wysokie schody. Rolnictwo u wrót Europy. Rzeczpospolita z 3 stycznia 1998, s. 8.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113302621

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.