Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Niniejszy artykuł przedstawia możliwości wykorzystania technik statystycznych w organizacjach w utrzymywaniu i doskonaleniu systemów zarządzania. Zawarto informacje na temat zasadniczych kwestii związanych z wykorzystaniem technik statystycznych oraz potrzeb w zakresie ich wykorzystania. W artykule przedstawiono również potencjalne wykorzystanie technik statystycznych w doskonaleniu systemów zarządzania.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- [1] Januszkiewicz A., Zarządzanie jakością. PWN, War-szawa-Kraków 1994.
- [2] Maleszka A., Metody i narzędzia wykorzystywane do analizy i doskonalenia w podejściu procesowym. Mat. Konf. nt "Doskonalenie procesów auditowania". Wyd. Klub Polskie Forum ISO 9000. Rydzyna 2002 r.
- [3] Polska Norma PN-EN ISO 9001:2001 System zarządzania jakością. Wymagania.
- [4] Raport Techniczny PKN-ISO/TR 10017:2003 Wytyczne dotyczące technik statystycznych odnoszących się do ISO 9001:2000.
- [5] Szczepańska K., Techniki menadżerskie w TQM. Wyd. ALFA-WERO, Warszawa 1999.
- [6] Szkoda J., Sterowanie jakością procesów produkcyjnych. Teoria i praktyka. Wyd. Uniwersytet Warmińsko- Mazurski, Olsztyn 2004 r.
- [7] Szkoda J., Świderski A., Problemy oceny skuteczności jakościowej procesów realizacji wyrobów w aspekcie wymagań NATO. Wyd. Europejski Instytut Jakości. Warszawa 2005 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113779116