PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 4 | 20--21
Tytuł artykułu

Ilość i jakość - wybrane związki i zależności

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem tego artykułu jest próba opisania relacji i zależności, jakie zachodzą między jakością a szeroko rozumianą ilością (wyrobów, pieniędzy) oraz roli, jaką odgrywają te kategorie w strategiach rynkowych. Przedstawiono ilość i jakość w ujęciu psychospołecznym oraz ich ekonomiczne zależności.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
20--21
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • R.Baszun. Sprzedawca wybiera-klient kupuje. „Harvard Business Rewiev" 2005, nr. 11, s. 23.
  • J.Czapiński. Ekonomiczne przesłanki i efekty dobrostanu psychicznego. W: Psychologia ekonomiczna pod red. T. Tyszki. Gdańsk 2004, s. 209.
  • D. Doliński. Techniki wpływu społecznego. Warszawa 2005, s. 44.
  • J.Hirschleifer. The exchange between quantity and quality „Quartely Journal of Economics" 1955, nr 4 (09), s.596-606.
  • A.Kara. A concept of optimal quality and an application „Total Quality Management & Business Excellence" 2005, nr 2 (16), s. 243-255.
  • Selling vider to discerning drinkers „Compain UK" 2005, nr 36, s. 13 (...) Caming's next level." Economist „ 2005, nr 8444 (376) Special Section, s. 20.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000119829938

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.