Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem tego artykułu jest próba opisania relacji i zależności, jakie zachodzą między jakością a szeroko rozumianą ilością (wyrobów, pieniędzy) oraz roli, jaką odgrywają te kategorie w strategiach rynkowych. Przedstawiono ilość i jakość w ujęciu psychospołecznym oraz ich ekonomiczne zależności.
Twórcy
autor
Bibliografia
- R.Baszun. Sprzedawca wybiera-klient kupuje. „Harvard Business Rewiev" 2005, nr. 11, s. 23.
- J.Czapiński. Ekonomiczne przesłanki i efekty dobrostanu psychicznego. W: Psychologia ekonomiczna pod red. T. Tyszki. Gdańsk 2004, s. 209.
- D. Doliński. Techniki wpływu społecznego. Warszawa 2005, s. 44.
- J.Hirschleifer. The exchange between quantity and quality „Quartely Journal of Economics" 1955, nr 4 (09), s.596-606.
- A.Kara. A concept of optimal quality and an application „Total Quality Management & Business Excellence" 2005, nr 2 (16), s. 243-255.
- Selling vider to discerning drinkers „Compain UK" 2005, nr 36, s. 13 (...) Caming's next level." Economist „ 2005, nr 8444 (376) Special Section, s. 20.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000119829938