PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 2 | 38--41
Tytuł artykułu

System zarządzania jakością - szansa czy zagrożenie dla organizacji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor artykułu w oparciu o własną wiedzę i liczne doświadczenia w zakresie systemów zarządzania jakością podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie, czy systemy zarządzania jakością są szansą czy zagrożeniem dla współczesnej organizacji. Stara się również określić czynniki, które decydują i zarazem determinują powodzenie systemu zarządzania jakością.
Rocznik
Numer
Strony
38--41
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • [1] LIGARSKI M.J., Normy ISO serii 9000 w polskich organizacjach - historia i perspektywy, "Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej", "Organizacja i Zarządzanie", z. 12, Gliwice 2002, s. 153-159.
  • [2] LIGARSKI M.J., Doświadczenia z budowy systemów zarządzania jakością według norm ISO serii 9000 w samorządzie terytorialnym, "Przegląd Organizacji" 2004, nr 11, s. 38-40.
  • [3] LIGARSKI M.J., KOCZAJ K., Jakie wymagania normy ISO 9001:2000 sprawiają trudności polskim przedsiębiorstwom, "Problemy Jakości" 2004, nr 11, s. 24, 29-33.
  • [4] LIGARSKI M.J., Budowa systemów zarządzania jakością według norm ISO serii 9000 w ochronie zdrowia, "Przegląd Organizacji" 2005, nr 7-8, s. 66-69.
  • [5] LIGARSKI M.J., KRYSZTOFIUK J., Obszary sprawiające trudności w systemach zarządzania jakością według normy ISO 9001:2000, "Problemy Jakości" 2005, nr 10, s. 32-39.
  • [6] LIGARSKI M.J., The Process of Constructing the Quality Management System for Public Services Versus Ike Effectiveness of this System, Proc. of the 8th International Commodity Science Conference (IGWT) Current Trends in Commodity Science, vol. I, Poznań 2005, s. 147-153.
  • [7] LIGARSKI M.J., Rola audytu trzeciej strony w systemie zarządzania jakością, [w:] red. J. ŻUCHOWSKI, Innowacyjność w kształtowaniu jakości wyrobów i usług, Wyd. Politechniki Radomskiej, Radom 2006, s. 410-415.
  • [8] LIGARSKI M.J., Czy certyfikowany system jakości przeszkadza w zarządzaniu organizacją, "Przegląd Organizacji" 2006, nr 9, s. 35-38.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000119963175

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.