Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Obecnie żadna firma nie może pozwolić sobie na zignorowanie swojego wizerunku w internecie. RR Communication Consulting przygotował analizę jak internauci postrzegają banki, które jak się okazało, są częstymi podmiotami dyskusji na forach. Dostarczają usług masowym klientom, prowadzą w ostatnich czasach dużo rekrutacji, a wiele banków jest notowanych na giełdach. RRCC przeanalizował wpisy dotyczące 17 największych banków działających w naszym kraju. Wykorzystano dwa potężne źródła wpisów: fora dyskusyjne z portalu gazeta.pl oraz grupy dyskusyjne. Przeanalizowano w sumie 3531 wpisów internautów (dbając o proporcjonalny, losowy dobór próby) z I połowy 2006 roku. Artykuł zaznajamia z wynikami tak przeprowadzonego badania.
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000120147363