PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 8 | z. 2 | 132--135
Tytuł artykułu

Kanały dystrybucji i powiązania na rynku wołowiny i cielęciny w Polsce

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Distribution Canals and Connections on the Beef and Veal Market in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu było przybliżenie zmian zachodzących w kanałach dystrybucji wołowiny i cielęciny, przy odniesieniu się do powiązań między uczestnikami.
EN
Marketing canals specifics on the meat products market is big variety of subjects taking part in goods transactions. That variety refers both to subjects largeness, their property forms and law activity forms. In the conditions of growing competition, the main issue is to Project of proper distribution canals for companies. Meat sector enterprises usually use different kinds of distribution canals and one or two of them hale the general importance in sale. The meat sector producers most often dispose their own firm shops and wholesale. (original abstract)
Rocznik
Tom
8
Numer
Strony
132--135
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Bowersox D., Cooper N. 1992: Strategic Marketing Channel Management. Mc-Graw-Hilly, New York.
  • Cholewicka-Goździk K. (red.) 1996: Marketing w agrobiznesie. Wyd. FAPA, Warszawa, 154.
  • Milewski L. 2002: Powiązania ekonomiczne i marketingowe rolnictwa z przemysłem mięsnym w Polsce. Wyd. SGGW Warszawa.
  • Słomińska B. 1999: Ocena kanałów dystrybucji artykułów przemysłu spożywczego. Marketing i Rynek 3, 21 i nast.
  • Urban R., Wigier M. 2000: Rynek mięsa wołowego. [W:] Strategiczne opcje dla polskiego sektora agrobiznesu w świetle analiz ekonomicznych. Wyd. SGGW, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000120147442

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.