PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 2 | 21--22
Tytuł artykułu

Struktura organizacyjna w koncepcji TQM

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono problem funkcjonowania struktur organizacyjnych w firmach działających w oparciu o zasady zarządzania przez jakość. Przedstawiono wymogi wprowadzenia koncepcji TQM oraz konsekwencje jego działania.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
21--22
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • J.Bauer, R.Falshow, S.J.Oakland. Implementing Business Excellence „Total Quality Management & Business Excellence" 2005, nr 4, s. 543-554.
  • E.G.Dale. Managing Quality. Oxford 1999, s,. 240-243.
  • L.Kennerfalk, B.Klejfso. A change process adopting organization to a total quality management strategy „Total Quality Management" 1995, nr 2 (6), s. 187-189.
  • G.Plenent. Total Quality Management (TQM) - Putting Structure behind philosophy. „International Business Review" 1996, nr l (5), s. 67-78.
  • K.Sadgrove. Making TQM work. London 1995, s. 51-52.
  • C.Shea, J.Howell. Organizational antecedents to the successful implementation of total quality management „Journal of Quality Management" 1998, nr 3, s. 3-24.
  • Y.Ying-Jung. Implementing a sustainable TQM system employee forms „TQM Magazine" 2003, nr 4, s. 257-266.
  • J.Yong, A.Wilkinson. From Kyoto to Singapure: the adaption of quality management in the service sector in Singapure. „Total Quality Management & Business Excelenece". 2004, nmt 8, s. 849-874.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000120401920

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.