PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 3 | 39--41
Tytuł artykułu

Klikanie w baner

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwolennicy reklamy internetowej powszechnie stosują argument skutecznego dotarcia z informacją o firmie i marce do szerokiego grona odbiorców. Trudno polemizować z tezą o licznej grupie odbiorców, ponieważ użytkowników internetu przybywa. Natomiast ze skutecznością takiej formy reklamy bywa różnie. Umieszczając banery na stronie internetowej należy zachować umiar, ponieważ zbyt duża ich liczba nie zachęca do klikania w banery. Z reguły takie strony są przez potencjalnego klienta ignorowane. Autor opisuje zalety i wady reklamowania się w internecie.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
39--41
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000120752873

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.