Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zdaniem autorów, bardzo interesującą pod względem potencjału marketingowego grupą celu będącą efektem tego trendu są tak zwani single, czyli młode raczej osoby, żyjące samotnie, nie będące w stałym związku, zamieszkujące miasta, zazwyczaj dobrze wykształcone. Singlowanie to najczęściej okres przejściowy - u jednych trwa kilka lat, u innych kilkanaście. Zjawisku temu, poprzez umiejętną promocję i lansowanie trendów, próbuje się od jakiegoś czasu nadać cechy pozytywne, podkreślając możliwość samorealizacji, unikanie kompromisów i nieograniczoną swobodę wyboru. Singiel ma być w związku z tym postrzegany jako osoba sama, ale nie samotna, a precyzyjnie sformatowane produkty i usługi pozwalają mu odczuć pełną satysfakcję z pozostawania wolnym. Zadanie marketingowe polega zatem na tym, aby przewartościować zjawisko dotychczas postrzegane jako negatywne tak, by w powszechnym odbiorze było uznane za jak najbardziej pozytywne.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121002892