Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka opisuje wyniki badań statystycznych, dotyczących reklamy w internecie, które mierzyły efekt następujących zmiennych reklamowych: czas pomiędzy zakupami i wydaną ilość pieniędzy; ilość ich ekspozycji na reklamy; czas od ostatniego zobaczenia reklamy przez klienta; miejsce, gdzie zobaczył reklamę; tekst reklamy i grafikę każdego banneru (kreacja). Okazało się, że im częściej klienci widywali reklamy, tym szybciej wracali do sklepu. Im mniej czasu minęło od ostatniego zobaczenia ogłoszenia, tym szybciej wracali, by dokonać zakupu. Wystawienie bannerów reklamowych na większej liczbie stron www miało podobny efekt. Z kolei zetknięcie się z większą liczbą reklam o różnych formach opóźniało powrót klienta na stronę www. Niewielki jest też wpływ reklam na samą wysokość wydatków.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121009933