PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 8 | 17--20
Tytuł artykułu

Bancassurance a model direct

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Narodziny ubezpieczeń direct w Polsce należy niewątpliwie datować na rok kiedy pojawił się Link4. Wprawdzie istniało już wtedy kilka pionierskich projektów sprzedawania ubezpieczeń przez internet i telefon, z których warto wspomnieć choćby pierwszy w Polsce produkt internetowy stworzony przez Hestię, ale żadna z firm nie traktowała internetu jako prawdziwie istotnego kanału dystrybucji. Żadna również nie zdecydowała się w ten sposób oferować ubezpieczeń komunikacyjnych, a to właśnie ten produkt jest lokomotywą sprzedaży direct na całym świecie. Niestety narodziny modelu direct nie przyniosły ani rewolucji, ani nawet dynamicznej ewolucji. Po czterech latach, rynek direct wynosi około 1,1 proc. i należy prawie w całości do Link4.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
17--20
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121011900

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.