Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorzy piszą, że społeczności wokół marek nie tworzą się same, trzeba je zorganizować i zjednoczyć wokół określonych wartości. Dlatego też znalezienie odpowiedniej idei jest sprawą kluczową przy jej tworzeniu. Dodatkowo użytkownicy muszą czuć, że mają coś w zamian za przynależność do społeczności danej marki (nie tylko w wymiarze materialnym). Podstawowymi narzędziami tworzenia społeczności są fora dyskusyjne, błogi, chaty, dedykowane użytkownikom społeczności komunikatory oraz zdobywające coraz więcej użytkowników fotoblogi. Na forach dyskusyjnych panuje praktycznie pełna wolność wypowiedzi. Ich fenomen wynika głównie z tego, że pozwalają ludziom poczuć się anonimowymi uczestnikami sieciowej społeczności. Tutaj mogą wypowiadać swoje, często kontrowersyjne opinie na tematy, które są dla nich z jakichś powodów istotne.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121166793