PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 3 | 12--15
Tytuł artykułu

Po co komu kampanie społeczne

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy kampanii społecznych. Nie ma tygodnia, by z billboardów, gazet i telewizorów nie była do nas kierowana tak nowa kampania. Jedne są grzeczne i wygładzone - tylko informują, a inne przeciwnie-budzą mieszane uczucia, bulwersują, dają do myślenia. Liczą się rozmach, inwencja, no i oczywiście pieniądze. Autorka zastanawia się czy ktoś mierzy ich siłę rażenia? Czy rozpoznawalność kampanii jest równoznaczna z jej powodzeniem? Czy kontrowersje to przepis na sukces? Jej zdaniem kampanie powinny być osadzone w rzeczywistości, którą chcą zmieniać ich twórcy. Mają docierać do jak największego grona odbiorców, ale przede wszystkim do tej grupy społecznej, do której są rzeczywiście kierowane.
Rocznik
Numer
Strony
12--15
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • www.bizcommunity.com
  • http://www.thetruth.com/
  • http://www.bhf.org.uk/smoking/
  • http://www.quit.org.au/
  • http://no-smoking.org
  • hltp://cc.europa.eu/
  • http: //news.bbc.co.uk/
  • http://www.givingupsmoking.co.uk/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121167156

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.