Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Internet jest zdaniem autora doskonałym medium do przeprowadzania ilościowych badań ankietowych dotyczących np. świadomości marki czy jej wizerunku, lub postaw i preferencji wybranych grup celowych. Badania takie są znacznie tańsze, niż prowadzone metodami tradycyjnymi. W internecie nie trzeba drukować ankiet, czy dzwonić do respondentów. Zbędna jest sieć ankieterów i kontrola ich pracy. Ponieważ odpowiedzi respondentów są od razu zapisywane do bazy, unikamy błędów mogących towarzyszyć kodowaniu. Kwestionariusze mogą być interaktywne, co znaczy, że to, jakie kolejne pytania zadajemy respondentowi, może zależeć od tego, jakich udziela on odpowiedzi. W artykule autor omawia także inne metody badań z wykorzystaniem internetu.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121167236