PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 3 | 16--18
Tytuł artykułu

Internet - tanie narzędzie badawcze

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Internet jest zdaniem autora doskonałym medium do przeprowadzania ilościowych badań ankietowych dotyczących np. świadomości marki czy jej wizerunku, lub postaw i preferencji wybranych grup celowych. Badania takie są znacznie tańsze, niż prowadzone metodami tradycyjnymi. W internecie nie trzeba drukować ankiet, czy dzwonić do respondentów. Zbędna jest sieć ankieterów i kontrola ich pracy. Ponieważ odpowiedzi respondentów są od razu zapisywane do bazy, unikamy błędów mogących towarzyszyć kodowaniu. Kwestionariusze mogą być interaktywne, co znaczy, że to, jakie kolejne pytania zadajemy respondentowi, może zależeć od tego, jakich udziela on odpowiedzi. W artykule autor omawia także inne metody badań z wykorzystaniem internetu.
Rocznik
Numer
Strony
16--18
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121167236

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.