PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 3 | 66--68
Tytuł artykułu

Marki rosną nam wszerz

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka zauważa, że coraz częściej firmy, zamiast budować od podstaw nowe marki, decydują się na poszerzenie i pogłębienie istniejących brandów. Jej zdaniem aktualne strategie brandingowe uwzględniają rosnący sceptycyzm polskich konsumentów wobec kolejnych nowości oraz specyfikę naszego rynku, gdzie na równi z nowoczesnością ceni się tradycję, która często przekłada się na (czasem wieloletnie) przywiązanie do marki. Przede wszystkim jednak, pisze autorka, mniejsze zainteresowanie nowymi brandami podyktowane jest kwestią finansową - tworzenie czy też samo wprowadzanie na rynek nowych marek jest znacznie kosztowniejsze niż praca nad już istniejącymi.
Rocznik
Numer
Strony
66--68
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121179374

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.