Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zdaniem autora, w epoce globalizacji, hiperkonkurencyjności i coraz bardziej przemyślnych sposobów dotarcia do konsumentów o sukcesie decyduje już nie tylko odpowiedni produkt, tzn. zgodny z oczekiwaniami odbiorcy, ale w coraz większym stopniu umiejętność prezentacji satysfakcji, jaką niesie jego posiadanie. Doniosłą rolę spełnia na takim rynku personel, którego funkcja sprowadza się w praktyce do skracania drogi między produktem a klientami. Zawodu handlowca można się wprawdzie nauczyć, ale żadne kwalifikacje formalne nie zastąpią naturalnych predyspozycji psychicznych niezbędnych do wykonywania tego zawodu. Zasadniczą sprawą jest więc takie zatrudnianie personelu, by właściwe osoby znalazły się na właściwych stanowiskach, twierdzi autor.
Twórcy
autor
Bibliografia
- Mc Carthy Jerome, Shapiro Stanley, Perrault Wiliam, Basic marketing, Seventh Canadian Edition Irwin, Boston 1996.
- Jacek St. Ławicki, Marketing sukcesu, Difin, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121191993