PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 3 | nr 1093 Zarządzanie w warunkach globalizacji | 38--48
Tytuł artykułu

Działania public relations wobec procesów globalizacji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Public Relations and Globalization.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wpływ postępujących procesów globalizacji związanych ze zmianą świadomości społeczeństwa, wzrostem zapotrzebowania na etykę, zagrożeniem tożsamości oraz kryzysem zaufania do instytucji, na potrzebę prowadzenia praktyk public relations.
EN
The article presents the measures of globalization and the involvement of public relations. People's awareness have undergone changes, the need for ethics has increased, the identity of local companies has been questioned. Consequently, there are problems connected with the management of multinational companies. All these factors prompt companies to present and assist public relations. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Adamczyk J., Globalizacja a regionalizacja, Internet: www.univ.rzeszow.pl/nierovviiosci/wyklady/ 734.doc.
  • Black S., Public relations, Dom, Kraków 2001.
  • Chan K.W., Mauborgne R., Graj fair, "Harvard Business Review" marzec 2004.
  • Foster T.R.V., Zdobywanie dobrego publicity na 101 sposobów, "Press" maj 2000.
  • Fraser P. Seitel, Public relations w praktyce, Felberg, Warszawa 2003.
  • Goban-Klas T., Sienkiewicz P., Społeczeństwo informacyjne: szanse, zagrożenia, wyzwania, Wyd. FTP. Kraków 1999.
  • Nakonieczna J., Społeczna odpowiedzialność - nowy akcent globalnej strategii przedsiębiorstw międzynarodowych, [w:] Globalizacja a stosunki międzynarodowe, red. E.Haliżak. R. Kuźniar. J. Simonides, Bydgoszcz-Warszawa 2004.
  • Piekarski R., Graban M., Globalizacja i my. Tożsamość lokalna wobec trendów globalnych. Kraków 2003.
  • Tkocz S., Globalizacja, Internet: http://www.opoka.org.pl/biblioteka/l/IK/globalizacja_blog.html
  • Wybrane problemy Public Relations, red. A. Adamus-Maturyńska, Katowice 1999.
  • Znaniecki F., Ludzie teraźniejsi a cywilizacja przyszłości, PWN, Warszawa 2001.
  • Żółcińska W., Konsumenci zmieniają świat, "CXO-Magazyn Kadry Zarządzającej", styczeń 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121242639

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.