PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 8 | z. 3 | 132--135
Tytuł artykułu

Psychologiczne aspekty wpływu reklamy na decyzje nabywcze konsumentów żywności

Autorzy
Warianty tytułu
Psychological Aspects of the Influence of ad Vertisements on Purchasing Decisions of the Consumers of Food
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest ukazanie czynników, które wpływają na decyzje zakupowe konsumentów, a związane są z reklamą. Omówiono decyzje nabywcze konsumentów żywności.
EN
Polish society responds to various kinds of advertisements in an active way. Consumers ' purchasing habits prove this situation to be true, to the consumers of food Consumers admit that they are interested in the price and quality of products, but their decisions are also influenced by advertisements. Once again the saying "advertising is the mainspring of commerce" proves correct. Advertised products and brands are the most influential and they appeal. (original abstract)
Rocznik
Tom
8
Numer
Strony
132--135
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Falkowski A., Tyszka T. 2003: Psychologia zachowań konsumenckich. GWP, Gdańsk 2003, 21.
  • Gajewski S. 1994: Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, 83-85.
  • Kondej A. 2003: Polowanie na klienta. Jak nami manipulują producenci i sprzedawcy. Wydawnictwo SBK Marketing, Białystok, 97.
  • Kramer 2004: Podstawy marketingu. PWE, Warszawa, 206.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121284603

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.