PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 8 | z. 3 | 167--169
Tytuł artykułu

Sklepy wielkopowierzchniowe w ocenie konsumentów

Warianty tytułu
Superstores in the Opinion of Consumers
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono cząstkowe wyniki badań dotyczących opinii konsumentów na temat funkcjonowania sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce. Analizie poddano nastawienie do supermarketów oraz zwyczaje zakupowe konsumentów. (oryg. streszcz.)
EN
The article presents the partial results of consumers' opinion research on superstores run in Poland. The analysis concerns their attitude towards supermarkets as well as their shopping customs. (original abstract)
Rocznik
Tom
8
Numer
Strony
167--169
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Raport strategiczny, dystrybucja FMCG w Polsce 2004.2004: Gfk Polonia. Wydrukowane z http://www.detaldzi-siaj.com.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121385848

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.