PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 15 | 14--16
Tytuł artykułu

Podejście procesowe

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nie wystarczy wydawać ogromnych pieniędzy na szkolenia i budowanie kultury organizacyjnej, żeby pracownicy byli zaangażowani w pracę, a bank sprostał konkurencji. Ugruntowuje się powoli przekonanie kadry zarządzającej o konieczności wzmocnienia banku od strony jakości usług, stymulowane zaostrzającymi się wymogami formalnymi, na przykład Bazylei 2 lub wielu ustaw normujących praktyki bankowe, jak Ustawa o kredycie konsumenckim czy wcześniejsza Ustawa o ochronie danych osobowych. Artykuł omawia zastosowanie zarządzania przez procesy do zadań budowy jakości usług i kultury organizacyjnej banku.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
14--16
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122101981

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.