PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 4 | 42--44
Tytuł artykułu

Wykorzystanie współczynnika regresji do badania zyskowności sprzedaży na przykładzie spółek sektora spożywczego notowanych na GPW w Warszawie

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawionemu w artykule badaniu podlegało 15 spółek sektora spożywczego notowanych na GPW w Warszawie. Przebadano funkcje regresji sumy kosztów sprzedanych produktów, materiałów i towarów, kosztów sprzedaży oraz kosztów ogólnego zarządu względem przychodów netto ze sprzedaży. Uwzględniono okres od I kwartału 2004 r. do I kwartału 2006 r.
Rocznik
Numer
Strony
42--44
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • W. MAKAĆ, D. URBANEK-KRZYSZTOFIAK, Metody opisu statystycznego. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2001, s. 168-169.
  • S. OSTASIEWICZ, Z. RUSNAK, U. SIEDLECKA, Statystyka: elementy teorii i zadania, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 1995, s. 282-284.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122260302

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.