PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 4 | 42--44
Tytuł artykułu

Więź klienta z luksusową marką

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka przypomina, że istotą luksusu jest fakt jego dostępności dla nielicznych. Tak zwany marketing szeptany ułatwia producentom dóbr selektywnych zdobycie pożądanej klienteli, a jednocześnie otacza produkt aurą tajemniczości i ekskluzywności. Rynek dóbr luksusowych dynamicznie się rozwija, toteż producenci inwestują coraz większe sumy w sponsorowanie imprez dla sławnych i zamożnych. Jednak coraz częściej stają przed nowym wyzwaniem: gdy plany sprzedażowe są coraz ambitniejsze, oczywisty staje się fakt, że grono potencjalnych klientów musi się powiększyć dużo szybciej niż pozwala na to grafik imprez dla VIP-ów. Autorka przywołuje przykłady radzenia sobie z tym wyzwaniem.
Rocznik
Numer
Strony
42--44
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122366304

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.