PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 4 | 74--76
Tytuł artykułu

Jak ponieść katastrofę na targach

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor w żartobliwej formie przedstawia poważny problem odpowiedniego przygotowania przedstawiciela firmy do targów. Pisze on o tym, jak zrobić to najgorzej, co ma ułatwić menedżerom marketingu unikanie najczęściej popełnianych błędów. Jego zdaniem setki firm biorących udział w targach branżowych, wyrzuca pieniądze w błoto. Dzieje się tak ponieważ nie mają wyznaczonego celu, który chcą na targach osiągnąć, wysyłają nieprzygotowanych ludzi, którzy nie wiedzą co mają tam robić i jak, więc często ograniczają się jedynie do obecności. Autor piętnuje także brak planu działań firm w zakresie public relations, zarówno wśród konkurencji, jak i publiczności.
Rocznik
Numer
Strony
74--76
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122486674

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.