PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 17 | 32--33
Tytuł artykułu

Business Intelligence

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Menedżerowie, analitycy i stratedzy sięgnęli po nowe narzędzia - Business Intelligence. W dyskusjach o tym, jak uzyskać przewagę konkurencyjną powraca hasło innowacyjność, ale jest to pojęcie bardzo pojemne i zapewne dlatego jest to też wątek, który wspominają liderzy współczesnej gospodarki opartej na wiedzy. Oczywiście nikt nie wątpi, że wiedza musi mieć wsparcie technologiczne, zwłaszcza informatyczne. W takiej sytuacji konieczne stało się połączenie filozofii biznesowej bazującej na budowaniu jak najlepszych relacji z klientami i technologicznego wspierania procesów z tym związanych. Cała tajemnica sukcesu tkwi w zrozumieniu wzajemnych zależności, co – przy okazji – pozwoli zrozumieć falę niepowodzeń wdrożeń systemów CRM sprzed kilku lat. Pojawienie się wówczas tych systemów zostało potraktowane jak prosta recepta na sukces, ale okazało się, że sama technologia to za mało.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
32--33
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122530081

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.