PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 3 | 24--27
Tytuł artykułu

Praktyczne zastosowanie nowoczesnych technologii w działaniach personalnych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł na temat nowoczesnych technologii stosowanych w działaniach personalnych. Omówiono zakres wykorzystywania intranetu i e-maili w firmach europejskich. Przedstawiono przyczyny inwestowania w rozwój B2E oraz bariery utrudniające wdrażanie rozwiązań B2E.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
24--27
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • A. Baruk, Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy, Difin, Warszawa 2006.
  • H. Bloom, R. Calori, P. de Woot, Zarządzanie Europejskie, Poltext, Warszawa 1995.
  • B2e/eHR survey results, www.watsonwyatt.com/research/resrender.asp?id.
  • A. Hendler, Recepta na wiedzę, "Businessman Magazine" 2002, nr 8, s. 85.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122770051

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.