Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Niniejszy artykuł jest studium przypadku na temat jakości zarządzania w przedsiębiorstwie Natura Sp. j. Nakreślono jakość zarządzania oraz cele przedsiębiorstwa. Omówiono procesy zarządzania w spółce Natura.
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1. Gruszecki T, Współczesne teorie przedsiębiorstwa, WN PWN, Warszawa 2002.
- 2. Marketing Definitions: A Glossary of Marketing Terms, American Marketing Association - Committee on Definitions, 1960.
- 3. Mazur J., Zarządzanie marketingiem usług, DIFIN, Warszawa 2001.
- 4. Nowak - Far A., Globalna konkurencja, WN PWN, Warszawa - Poznań, 2000.
- 5. Obłój K., Tworzywo skutecznych strategii, PWE, Warszawa 2002.
- 6. Parasuraman A., Measuring and Monitoring Service Quality, w: Understanding Services Management, red: W. J. Glynn, J.G. Barnes, John Wiley and Sons, Chichester, 1995.
- 7. Pełka B., Zarządzanie przedsiębiorstwami i menedżeryzm TOiZwP ORGMASZ, Warszawa, 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000122787952