PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 9 | 30--31
Tytuł artykułu

Klient jako partner

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Banki starają się nie tylko utrzymać starych klientów, ale i pozyskać nowych. Pomóc w tym może marketing partnerski, czyli budowanie stałych więzi – korzystnych dla obu stron. Zakłada on współuczestnictwo wszystkich pracowników instytucji w działalności marketingowej. W koncepcji marketingu partnerskiego każdy pracownik banku odgrywa jakąś rolę w kontaktach z klientem. Szczególną zaś ci, którzy odpowiadają za pierwsze spotkanie. Marketing transakcyjny minimalizuje kontakty klienta z bankiem. Korzyści, jakie on otrzymuje, wynikają z technicznych rozwiązań dostarczanych przez dany produkt.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
30--31
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000123012140

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.