PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 9 | 56--57
Tytuł artykułu

Banki dla ubogich

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przeszło jedna trzecia gospodarstw domowych nie ma rachunku bankowego. Ci klienci są oczywiście do „wzięcia”, ale są trudni i bankom niechętni. Istnieją jednak sposoby na ich pozyskanie. Klient niezamożny nie chce lub nie może powierzyć bankowi swoich pieniędzy. Bardzo często jednak potrzebuje kredytu, a banki bardzo dbają o to, aby konsument, który wszedł do bazy, skorzystał także z innych produktów. Autor odwołuje się do przykładu prawdziwego banku dla ubogich – Grameen Banku, specjalisty od mikrofinansowania. Jego działalność opiera się na sąsiedzkich poręczeniach oraz na dawaniu środków na stworzenie warsztatu pracy. Przykład ten pokazuje, że warto szukać klienta tam, gdzie pozornie go nie ma. Do bankowości można go skusić tym, że najpierw pożyczy mu się pieniądze, a inne pomysły przyjdą później.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
56--57
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000123012230

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.