PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1132 Koncepcje, modele i metody zarządzania informacją i wiedzą | 37--48
Tytuł artykułu

Obsługa klienta z perspektywy nowoczesnych rozwiązań w zakresie technologii informacyjnych

Warianty tytułu
The Customer's Service from the Perspective of the Modern Solutions in the Range of Information Technologies.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono narzędzia komunikowania w programach lojalnościowych, zmiany technologiczne w zakresie merchandisingu, obsługę klienta opartą na wiedzy oraz etapy procesu tworzenia wartości dodanej dla klienta. Poruszono problematykę kooperacji konkurentów w pewnym zakresie. Wskazano także najistotniejsze, zdaniem autora, reguły, które powinni mieć na uwadze menedżerowie odpowiedzialni za kompleksową obsługę klientów.
EN
In this article the author describes such new solutions in the range of the client's services as: knowledge management the ways of building the systems of loyalty with customers, using modern information technologies in contacts with clients, new standards in merchandising and cooperation. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Chapman D., Kozielski R., Marketing oparty na wiedzy, "Marketing w Praktyce", 2004, nr 3.
  • Konkurent jako kooperant, "Zarządzanie na Świecie" 2004, nr 8.
  • Koźmiński A., Zarządzanie w warunkach niepewności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
  • Michalik P., Źródła lojalności, "Marketing w Praktyce" 2004, nr 4.
  • Ridderstrale J., Nordstrom K., Funky biznes, WIG-Press, Warszawa 2001.
  • Szatyński T., Sam w supersamie, "CHIP" 2004, nr 5.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000123744890

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.