PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1132 Koncepcje, modele i metody zarządzania informacją i wiedzą | 174--183
Tytuł artykułu

Outsourcing outsourcingowi nierówny - wyniki badań

Autorzy
Warianty tytułu
Outsourcing Can Be Different - Research Results.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wskazano mocne strony outsourcingu w przekroju procesów składających się na łańcuch wartości. Podkreślono konieczność zróżnicowanego traktowania zjawiska outsourcingu w zależności od kontekstu przedmiotowego.
EN
Outsourcing is slowly getting management classics. The literature review shows it as a homogeneous phenomenon. The aim of this paper is to present its strengths across the processes constiluting a value chain. Additionally this paper shows the necessity of differentiated outsourcing view depending on a topic. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Bragg S.M., Outsourcing, J. Wiley & Sons INC, New York 1998.
  • Eagle P., You Can Outsource Strategic Processes, "Industrial Management" 2002, January-February.
  • Gay Ch., Essinger J., Outsourcing strategiczny. Koncepcja, modele, wdrażanie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
  • Kakabadse A., Kakabadse N., Trends in Outsourcing: Contrasting USA and Europe, "European Management Journal" 2002, Vol. 20, No. 2.
  • Krejner-Nowecka A., Outsourcing w przedsiębiorstwach polskich w okresie transformacji - wyniki badań, [w:] Nowe kierunki zarządzania przedsiębiorstwem. Między teorią a praktyką, red. J. Lichtarski, H, Jagoda, Prace Naukowe AE we Wrocławiu nr 1014, AE, Wrocław 2004.
  • Trocki M., Outsourcing. Metoda restrukturyzacji działalności gospodarczej, PWE, Warszawa 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000123745519

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.