PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 22 | 14--15
Tytuł artykułu

Programy lojalnościowe

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tradycyjny marketing oparty na reklamie adresowanej do całej zbiorowości konsumentów staje się nieefektywny w porównaniu z działami skierowanymi na budowanie lojalności klientów. Dzieje się tak, ponieważ walka o zdobycie ciągle nowych nabywców jest działalnością pociągającą za sobą znacznie wyższe koszta niż utrzymanie zainteresowania tych już pozyskanych. Polscy marketingowcy wciąż nie doceniają lojalnych klientów, czego efektem jest często odejście stałych klientów, którzy są zawiedzeni brakiem korzyści związanej z lojalnością wobec produktu czy marki. Artykuł przybliża tematykę programów lojalnościowych w bankowości.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
14--15
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000123920277

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.