Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Większość rynków we współczesnej gospodarce rynkowej to rynki nasycone. Nie jest to zjawisko czasowe, wywołane recesją, ale raczej stan permanentny. Nasycenie rynku charakteryzuje się stałą wielkością sprzedaży, co powoduje, że każda nowa usługa zdobywa swoje udziały rynkowe kosztem innych usług. Przejawia się to również w postaci ograniczonej liczby klientów oraz w zasobności ich portfeli. Zjawisko to potęguje dodatkowo ciągle rosnąca agresywność konkurencji oraz często niewielkie zróżnicowanie substytucyjnych usług i towarów oferowanych na rynku. W takich warunkach zyskanie stałych klientów staje się absolutnym priorytetem. Artykuł traktuje o satysfakcji i lojalności klientów.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000124025343